Családi receptek és emlékek

Panni 30 lett - szülinapi fotó-túra

2016. március 25. - Sülve főve együtt

Közeledett a nővérkém, Panni 30. szülinapja, és valami igazán különleges ajándékot szántam neki. Nálunk már szinte családi hagyomány, hogy nem aprózzuk el az ünnepeket, hiszen így született meg a Sülve-főve együtt családi-recept és emlékkönyvünk is, melyet Anyu 60. születésnapjára alkottunk meg és adtunk ki.

Szóval úgy gondoltam, hogy a tárgyi ajándékon kívül most valami extra fotózást kap tőlem. Minden évben kitalálok valamilyen fotósorozatot a szülinapjára, legutóbb az „akkor és most” képeket.

panni2-29-20.jpgÁtgondoltam, hogyan lehet ez a nap élménydús, szentimentális ugyanakkor vidám és persze maradandó. Ekkor jött az az ötletem, hogy egy fotó-túrán viszem végig, melyet jó előre, alaposan kitaláltam és megszerveztem. A lényeg az volt, hogy az eddigi 30 évének 30 jelentős helyszínein fotózzam le, egy-egy üzenettel, hogy mi köti oda, így majd ha 60 évesen visszanézi a képeket, pontosan tudni fogja, hol voltak azok a fontos helyszínek.

panni-30-fotok-kicsi.jpg

 

Autóba ültettem, és irány az első helyszín. Ez nem volt más, mint a ház, ahova született, így ott Anyu és Apu várta, megkapta az elő táblácskát, fotóztam, és elkezdtünk emlékeket felidézni, nevetni, sztorizni, majd jöttek sorra a következő megállók, következő történetek és emlékek. Némelyiket sejtette, némelyik igen váratlan volt, és megörült, hogy azokat sem hagytuk ki. Persze lehetett volna több izgalmasabb, vagy bulis helyszín, de úgy gondoltam, a gyerekkorunkra, a családra fókuszálok.


Itt a szülinapi fotó-dokumentációm 30 állomása.

01.jpg

02.jpg

03.JPG

04.jpg

05.JPG

06.JPG

07.jpg

08.JPG

09.jpg

10.JPG

11.JPG

12.JPG

13.jpg

14.JPG

15.JPG

16.jpg

17.jpg

18.JPG

19.JPG

20.jpg

21.JPG

22.JPG

23.JPG

24.JPG

25.JPG

26.jpg

27.JPG

28.JPG

29.JPG

30.JPG

 Úgy gondolom, ilyen ajándékot még senki nem kapott!:)

Ha tetszenek a képeim, itt találsz meg!;)

Zsuzsi

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sulvefoveegyutt.blog.hu/api/trackback/id/tr378525822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása