Családi receptek és emlékek

Bóknaptár - adventi naptár ötleteim

2015. december 02. - Sülve főve együtt

Tavaly különleges adventi naptárat készítettem Nővéremnek. Kitaláltam, hogy összedobok egy BÓKNAPTÁRAT. Saját ötlet, ilyet még nem láttam azelőtt, és úgy gondoltam, ennél személyesebb naptár nem igen létezhet. Nem mellesleg szinte semmibe nem került, hiszen csak pár papír cetli, filc, két hurkapálca és egy kevés fonal kell hozzá. Illetve ragasztó. Aztán kezdődhet az ötletelés a pozitív tulajdonságokról.

boknaptar.JPG

Panni minden nap kiforgatta a megfelelő számú bókot, és a végén ezt a képet kapta. :) Szerintem egy évre feltöltődött pozitív megerősítésből! :)

_dsc0878_masolat.jpg

 

Egyébként minden évben igyekszünk valami különleges adventi naptárral előrukkolni egymás számára.

Íme egy kis betekintő az előző évekből.
Itt 24 közös programötletet írtam össze.

adventi1013.JPG

Itt pedig 24 hasznos kelléket és apróságot adtam új otthonukba, hiszen akkor költöztek. Illetve minden apróság mellé egy hasznos blog címet írtam, ami otthon, recept, vagy DIY ötleteket ad.

advent2012.jpg

És volt olyan is, hogy előhívattam fotókat, és minden nap kapott belőle.

 

Karácsonyra pedig ne felejtsétek el a legszemélyesebb és legjobb ajándékot, a SÜLVE-FŐVE EGYÜTT Családi recept- és emlékkönyvet, melyet személyre is szabhattok!:)
Most vasárnap, december 6-án a WAMP-on is megtaláltok minket. Gyertek bátran!:)

forgatas-duplaborito-webre2.jpg

 

Szép adventet, mesés készülődést és csomagbontogatást kívánunk:)

 

sulvefoveegyutt.hu

www.facebook.com/sulvefoveegyutt

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sulvefoveegyutt.blog.hu/api/trackback/id/tr148132610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása